عروسک شیطانی

-دیگه دارم دیونه میشم بازم عروسک سر جاش نیست معلوم اینبار دیگه قراره از کجا سر در بیاره

-بهتره با یه متخصص مشورت کنی یکی رو میشناسم تو زمینه ماوراطبیعه مهارت داره بهش میگم بیاد یه نگاهی بندازه

-چقدر طول میکشه بیاد

-فک نکنم بیشتر دو روز بشه

-خوبه فقط بهتره عجله کنه دیگه با این وضع نمیشه زندگی کرد

-چطوره تو این دو روز بیای خونه ی ما

- نه خونه خالیه نباید خونرو ول کنم ممکنه دزدی چیزی بیاد باید حواسم به خونه باشه تا بقیه برگردن

-هر جور راحتی من باید برم

-نمیخوای امشبو اینجا بمونی

- نه ممنون کار دارم خدافظ

در رو پشت سرش بست و سکوت محوطرو پر کرد من موندمو تنهایی و یه عروسک کهنه که همش غیب میشه و از جاهی عجیب سر در میاره ستعن حدودا نه شب بود و داشتم با دوستم راجب مسافرتش به مشهد حرف میزدم و تعریف میکردیم و این چیزا که از اتاق کناری صدایی مثل زمین خوردن کسی آمد گوشیمو کنار گذاشتم رفتم باورم نمیشد چی میبینم عروسک گم شده روی زمین افتاده بود و دستش آغشته به خون بود و روی دیوار نمشته بود مرگ عروسکو برداشتم از با عجله پرتش کردم پایین و اومدم برگردم که صدای جیغ بلندی منو سز جام میخکوب صدا از بیرون پنجره بود سرمو آروم بیرون بردم صحنه واقعا عجیبی بود یه آدم مرده که انگار از این ساختمان پرت شده بود روی زمین افتاده بود و تکه تکه شده بود سریع رفتم طبقه پایین و رفتم تو حیاط ستختمون هیچی اونجا نبود یکی از همسایه ها که گوشه حیاط نشسته بود و چایی میخورد هر چی براش توضیح دادم میگفت هیچی نشده خب منم که کاری نمیتونستم بکنم رفتم طبقه بالا درو باز کردم که متوجه صدای تلوزیون شدم  ولی من تلوزیون رو خاموش کرده بودم رفتم دیدم داره یه یه گروهو نشون میده که دنبال روح میگردن منم حوصلم نشد نیگا کنم تلوزیون رو خاموش کردم و رفتم بخوابم که دیدم یه چیزی زیر پتوهست لامپو روشن کردم از کنار تخت خون میریخت اروم پتو رو کنار زدم و نه باز نه اون عروسک برگشته بود ولی مثل همیشه نبود از چشاش مثل رود خون میریخت ونفس میکشد و نبض داشت

این داستان ادامه دارد...ان شالله فردا مینویسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 19:55 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.